Vintageinharmony

Vintageinharmony

Etichete

Etichete

Etichete

Etichete

Anunț!

În fiecare duminică, începând cu orele 20:30, vă aștept cu noi postări! Cu gânduri bune, S.

luni, 16 iunie 2014

Pantofi de o senzualitate extrema, din piele naturala -snake print--peep toe -VIA UNO-

















Am hotarat sa  scot spre vanzare, cea mai frumoasa pereche de pantofi pe care o am...
Am purtat acesti pantofi o singura data, pret de vreo 2-3 ore  dar din pacate desi i-am tinut in dressing un an, piciorul nu mi-a scazut nicicum :) Marimea specificata este 38 dar sunt cu siguranta un 37,5.
Nu stiu cum sa-i descriu mai bine..dar mi i-am dorit mult de tot...sunt pur si simplu indragostita de ei..sunt lucrati exceptional, fara nici un cusur, dintr-o piele naturala de cea mai inalta calitate, intr-o nuanta de bej-nude, cu imprimeu croco, platforma ascunsa.
.Poate ca pozele nu au surprins aerul suprem si frumusetea acestor incaltari, dar va asigur ca cea care le va achizitiona nu regreta nici o clipa..
Au costat -670 lei.
Cat de mult i-as iubi, las alteia privilegiul de-a incalta aceste minunatii
Pret pantofi blog:550  lei
Preț ultrapromoțional: 239  lei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu