Vintageinharmony

Vintageinharmony

Etichete

Etichete

Etichete

Etichete

Anunț!

În fiecare duminică, începând cu orele 20:30, vă aștept cu noi postări! Cu gânduri bune, S.

marți, 19 ianuarie 2016

PETER BARRON LONDON: Fără nici un dubiu este unul dintre cele mai minunate taioare din șifonierul meu. L-am indragit la prima vedere și l-am achizitionat cu ochii inchisi de la Dana,(velvetvintage) de la Doamna Dana, apelativ atribuit nu din politețe ci grație omului frumos din ea. Așa cum ne arată și fotografiile este o bijuterie din in/bumbac, plin negru cu picouri albe, ținuta este deosebita iar dantela guipuire aplicată pe margini reprezintă cireașa de pe tort.

















Fără nici un dubiu
este unul dintre cele mai minunate taioare din șifonierul meu.
L-am indragit la prima vedere și l-am achizitionat cu ochii inchisi de la Dana,(velvetvintage)
de la Doamna Dana,
apelativ atribuit nu din politețe
ci grație omului frumos din ea.

Așa cum ne arată și fotografiile 
este o bijuterie din in/bumbac,
plin
negru cu picouri albe,
ținuta este deosebita iar dantela guipuire aplicată
pe margini
reprezintă cireașa de pe tort.
Nu i-a venit randul,
nu l-am purtat 
și sper ca stapâna să-l pretuiasca macar atat cat mine
Datorită croiului
merge la mai multe mărimi
in principal M
sau M mai mare
Dimensiuni:
umeri:41-42
bust:49*2
L maneca:29,5
L spate:58
Preț:270 lei
Preț promoțional:189 lei





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu