Vintageinharmony

Vintageinharmony

Etichete

Etichete

Etichete

Etichete

Anunț!

În fiecare duminică, începând cu orele 20:30, vă aștept cu noi postări! Cu gânduri bune, S.

miercuri, 12 octombrie 2016

REZERVATA- SATHIE: Aud mereu aceleași lucruri. Unele zboară, altele trec prin mine, pe unele le mai rețin Și alea dor cel mai tare. Mă urmăresc, mă trag de mânecă, și mă fac să dau înapoi. Dar știu, că odată închisă ușa, sunt salvată. Fustă din blend mohair dulcică foc, de luat cu noi oriunde, pe vreme rea. :-) Mărime:M:


















Aud mereu aceleași lucruri.
Unele zboară,
altele trec prin mine,
pe unele le mai rețin
Și alea dor cel mai tare. Mă urmăresc,
mă trag de mânecă,
și mă fac să dau înapoi.
Dar știu,
că odată închisă ușa,
sunt salvată.

Fustă din blend de mohair
dulcică foc,
de luat cu noi oriunde,
pe vreme rea. :-)
Mărime:M
Dimensiuni:
talie:39-42*2 (pe elastic)
șold:49*2
lungime:64 cm
Stare:impecabilă,

căptușităPreț:159 lei
Preț promoțional:79 lei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu