Vintageinharmony

Vintageinharmony

Etichete

Etichete

Etichete

Etichete

Anunț!

În fiecare duminică, începând cu orele 20:30, vă aștept cu noi postări! Cu gânduri bune, S.

sâmbătă, 18 octombrie 2014

O scrisoare deschisă ca și gândul meu

Cu o floare nu se face primăvara la fel cum, cu un singur mail ca cel primit astăzi astăzi, nu se poate strica o zi.Mă văd totuși nevoită să fac unele precizări:

În atenția tuturor care au deschis acum paginile acestui blog acest blog sau mai demult 
și încă nu știu despre ce e vorba:
Acesta nu este un MAGAZIN ONLINE, NU ESTE O *AFACERE*, de care să ne îmbogățim eu sau alte colege de blog, este un hobby creat din dragostea de frumos, de îmbracaminte sau accesorii pe care vrem s-o împărtășim cu voi..este vorba de achiziționarea în trecut de obiecte vestimentare de către mine sau familia mea, care cu timpul s-au dovedit prea multe , prea mici sau mari și chiar în prezent , unele noi, altele purtate dar în stare excelentă.Și mai este vorba
de plăcerea de-a cotrobăi în cufărul bunicii sau în șifoniere  uitate de lume în căutare de *comori* vestimentare din alte vremuri.
De asemenea poate sună dur,

dar mă văd nevoită să răspund public,aici ,

și să spun că acest blog nu este un magazin de binefacere sau de donație. Genul ăsta de lucruri, îl facem în particular și nu în văzul lumii, nu defilăm cu aportul adus celor mai slabi sau mai neajutorați.Prin urmare, lucrurile personale expuse aici, se plătesc, așa cum le evaluăm fiecare, mai mult sau mai puțin.
Am conceput acest spațiu virtual,din dragostea mea pentru culoare și haine pur și simplu ,și așa cum sunt clientă de șase ani al câtorva din blogurile de acest profil,la rândul meu,am inițiat acest format,acum trei ani jumate așa cum îl percep eu, mai viu,  pentru a cunoaște suflete așa ca al meu,
a rezona cu ele și nu a transforma totul în ceva arid care se rezuma la ofertă și plata.
DOAMNELE fidele și cele sau cele cu care abia dau mâna știu despre ce vorbesc
Este un blog unde se vorbește liber dar EGAL.Nu stăm după tejghele și așteptăm clienții strigând oferte.O facem în scris în mod civilizat și vorbim de pe aceeași poziție la fel de civilizat și frumos.Ne facem treaba în tihnă, ne pregătim și ne aranjăm rafturile virtuale fiecare după gust și sămânță și vă așteptăm în liniște, la fel, fiecare cum știm mai frumos.
Fiecare dintre Dumneavoastră e importantă, așa imi place și mie să fiu.Dacă vrei atenția mea, mi-o dai și tu.Dar , ca și în orice prietenie sau colaborare, fără constrângere, fără condiții aberante.Eu încerc să-mi fac treaba cât de bine sau rapid pot și dacă intrevine ceva neprevăzut, încerc să explic și să comunic. E modul meu de a mă face înțeleasă și de a mă sincroniza cu Voi. 

Nu suntem roboți, suntem și noi femei ca și voi,(vorbesc în numele blogurilor pe care le cunosc) cărora ne place lucrul curat , frumos așezat, păstrat omenește și trimis în mod firesc și ordonat așa cum ne-ar plăcea și nouă să primim.
Nu mă consider un vânzător nici de iluzii sau poze frumos facute sau texte frumos ticluite.Mă consider o femeie frumoasă și sănătoasă la cap și suflet, dar atât de romantică încât să visez că în societatea pe care avem darul de-a o trăi, și altele la fel ca mine, gândesc frumos , iubesc la fel , și adoră să viseze și să gândescă și altfel decât ne îndeamnă toți să o facem: rapid, dur și pragmatic .Și poate pentru unele doamne poate părea culmea, dar pentru majoritatea cu care am avut de-a face chiar așa este.
Îmi place foarte mult micul meu blog.Mă reprezintă, imi reprezintă ideile și chiar mă văd în viitor, la altă treaptă, poate chiar a crea pentru voi.Până atunci,la anul, mă așteaptă un examen extrem de greu care imi va lua mult timp..Nu vreau să pierd legătura formată mai ales ca v-am spus cat mi-ati lipsit în această vară, și sper să mă împart așa cum noi superfemeile (adică toate) o facem,între soț, copil, seviciu, blog și cate mai avem de facut...:-)
Încă o dată le mulțumesc Doamnelor și Domnițelor ce mă urmăresc
și celor care înțeleg să fie oameni între oameni
Să aveți zile minunate,

cu gânduri bune,

Sofia
Multe sunt sentimentele și bucuriile pe care le simt și trăiesc când primesc de la D-voastră asemenea rânduri ca cele de mai jos.Nu am apelat până acum la această modalitate dar cu voia D-voastră redau mai jos câteva gânduri pentru care vă sunt recunoscătoare și care publicare sper să nu vă deranjeze 

*Buna seara! Nu am cuvinte sa laud hainutele pe care le-am primit astazi la posta. Si cele comandate, pe care le stiam, dar mai ales cele trimise cadou, care m-au impresionat in mod foarte, foarte placut. Cum ati tinut minte ca mi-a placut camasuta roz de la Esprit pe care o trecusem intr-una din comenzi? Trebuie sa fac si sa va trimit cateva poze ca sa vedeti cat de bine se potrivesc masurii toate cele achizitionate de la dumneavoastra Multumesc din suflet pentru cea mai frumoasa si mai fructuoasa colaborare virtuala. Tare mult mi-ar placea sa ne intalnim si fata in fata.Cine stie, viata ne ofera atatea surprize! Mai ales ca noi am mai fost prin Sibiu, avem fini care stau si lucreaza in acest minunat oras. Va pup si va doresc o vacanta minunata! Cu mult drag, X*

*Bun gasit. Daca ar fi necesar sa spun ceva in acest moment, sincer, nu ar fi posibil. Fara nicio nota de exagerare, fiica mea si cu mine suntem magulite de atentia acordata prin gestul dumneavoastra ce denota atata generozitate. Aici nu vorbim de business, de relatii vanzator-cumparator, este cu totul si cu totul altceva. Este, asa cum marturiseati printre randuri, o cale de a ne intersecta parti din vietile noastre, obiectele in sine fiind puntile de legatura. Va multumim deopotriva si va dorim sa aveti parte insutit de bucuriile ce le provocati,Y.*

*Buna ziua doamna Sofia si bine ati revenit!
Sincer ma bucur ca v-ati intors,v-am simtit lipsa,nu gluma!
Sper din suflet ca sunteti bine si mai ales sanatoasa si ca v-ati reincarcat bateriile pentru o vreme.
Voiam mai demult sa va felicit pentru maiestria cu care manuiti cuvintele,pentru gandurile dumneavoastra exprimate asa de frumos si romantic.Acum,prin randurile scrise de dumneavoastra la intoarcerea din calatorie,mi-ati dat aceasta ocazie,de a va felicita pentru supletea in exprimare,pentru limpezimea gandurilor,pentru sensibilitatea cu care va exprimati sentimentele si simtirile. Sper sa nu fie doar un hobby,ci scrisul sa va fie profesia de baza,ca altfel ar fi pacat sa se piarda un asa talent,o artista!
*
   



..Și nu uitați de OFERTA ACTUALĂ:PENTRU CĂ E WEEKEND, VĂ ÎNTÂMPIN CU O NOUĂ PROMOȚIE! LA COMENZI PESTE 250 LEI, AVEȚI 50 DE LEI CADOU IAR LA COMENZI DE PESTE 150 ȘI PÂNĂ ÎN 250, LEI, AVEȚI 30 DE LEI CADOU IAR LA COMENZI DE PESTE 330 LEI BENEFICIAȚI DE 90 LEI REDUCERE! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu