Vintageinharmony

Vintageinharmony

Etichete

Etichete

Etichete

Etichete

Anunț!

În fiecare duminică, începând cu orele 20:30, vă aștept cu noi postări! Cu gânduri bune, S.

luni, 3 septembrie 2012

EXPEDIATĂ-Iar te-ai cufundat în stele si în nori si-n ceruri nalte?....Gorgeous pure silk dress...







*Hai în codrul cu verdeata,
Und-izvoare plâng în vale,
Stânca sta sa se pravale
In prapastia mareata.*








 *Acolo-n ochi de padure,                            
Lânga balta cea senina
Si sub trestia cea lina
Vom sedea în foi de mure.*










Si mi-i spune-atunci povesti
Si minciuni cu-a ta gurita

Eu pe-un fir de romanita
Voi cerca de ma iubesti

Sfat:Persoanelor cu silueta de clepsidra, li se potriveste ca o manusa aceste gen de rochita , deoarece de la brau  in jos, clasica fusta plisata are  croiala A, cu talia joasa, care va masca anumite  probleme.(reale sau nu :))



Vantul de astazi (atat la propriu cat si la figurat:), aduce pe aripile lui pline de povesti ,o rochita, 
....ce fosneste inca de la primele acorduri ale matasii de culoarea azurului , 
,soptind in taina despre o mare si  frumoasa poveste de iubire:

*De nu m-ai uita încalte,
Sufletul vietii mele.*




Rochia aceasta , maiestrita din matase naturala (se putea altfel??) este si va fi mereu o minune , prin culori...model...compozitie, in cautarea unui suflet liber si  faurit din tainele spirituale guvernate de dragoste,
..cireasa de pe tort, in culorile cerului senin, cu un mozaic din culori complementare , fine si marunte, ca nispiul de pe faleza , ce se lipeste de talpile noastre mangaindu-le atent, in timp ce fugim..spre??
   *Nu cata în departare
Fericirea ta, iubite! 

 

Astfel zise mititica,
Dulce netezindu-mi parul.
Ah! ea spuse adevarul;
Eu am râs, n-am zis nimica.*


Cateva date despre:

Rochie: matase naturala plina dar foarte fina ...
Captusita .Se incheie in fata cu nasturi, imbracati din matse naturala iar in talie se ajusteaza cu o curelusa confectionata din acelasi material
Stare> noua, fara eticheta
Dimensiuni: umeri:40
bust:56*2
sold liber
L maneca:57

L spate:113 cm

Pret:179  lei
O achiziție care îmbogățește și trupul și anii, o recomand ca o investiție de durată!








Un comentariu: